با معرفی سامانه هفتاد سی 7030 ، ۷۰۳۰ به دوستان خود از هفتاد درصد سود فروش محصولات اعتباری به کاربران سهیم باشید

کسب درآمد و ایجاد شغل دوم با معرفی سامانه هفتاد سی 7030 ، ۷۰۳۰ به دوستان خود. کسب درآمد از اینترنت و ایجاد شغل دوم با سامانه هفتاد سی 7030


سامانه 7030 هفتاد سی چیست و چگونه با آن شغل دوم ایجاد کرده و کسب درامد کنیم ؟
هفتاد سی 7030 یک سامانه اینترنتی بر پایه وبسایت و اپلیکیشن پرداخت و خرید محصولات اعتباری از جمله خدمات اپراتورها (خرید شارژ ، خرید بسته های اینترنتی ، پرداخت قبوض و ...) ، بلیط های فرهنگی ( سینما ، تئاتر ، کنسرت) ، بلیط مسافرتی ، انواع بیمه و سایر محصولات اعتباری که توسط شرکت «نوین درگاه شریف» طراحی، تولید و راه اندازی شده است.
خدمات خود را در قالب وب سایت و اپلیکیشن ارائه می دهد و شیوه ی تبلیغات و بازاریابی 7030 بر پایه ی شبکه های اجتماعی ،طرز کارهای طبیعی بازار و به صورت چهره به چهره که از تاثیر گذارترین مدل بازاریابی است، به این ترتیب که هزینه تبلیغات به جای استفاده در روش های رایج و سنتی مانند بیلبورد ، تلویزیون ، بنر و … از روش دعوت مشتریان جدید بواسطه مشتریان فعلی و اختصاص دادن سود به معرفان و تبلیغ کنندگان صورت میگیرد. هفتاد سی، ۷۰% از سود خود را به کاربران، فعالان و معرفان اختصاص می دهد.



میزان درامد از هفتاد سی چه قدر است ؟
در بازار فعلی، فروش شارژ سیمکارتهای اعتباری سودی حدوداً معادل ۶۰ میلیارد تومان در ماه و در سال حدود ۷۲۰ میلیارد تومان می باشد. در صورتی که ما بتوانیم حتی یک درصد از بازار شارژ را پوشش دهیم، در سال مبلغ ۷.۲ میلیارد تومان سود داشته که ۷۰% از این مبلغ یعنی، ۵ میلیارد تومان به کاربران تعلق می گیرد. ضمن اینکه پرداخت های قبض و بسته های اینترنتی نیز هر کدام تقریبا همین مقدار سود دارد.

چگونگی استفاده از ۷۰۳۰ ، کسب درامد و ایجاد شغل دوم از آن :
با وارد کردن شماره تلفن همراه و تعیین یک رمز عبور برای خودتان در سامانه ۷۰۳۰ ، در مدت چند ثانیه می توانید عضو شوید. کادر سومی که در صفحه ی ثبت نام باید پر شود کادر کد معرف میباشد که باید کد معرف شخصی که شمارو به هفتاد سی معرفی کرده ثبت کنید ! به طور مثال کد معرف ما shoghledovom است. تا ثبت نام شما تکمیل گردد و در ادامه ضمن اینکه قادر خواهید بود خرید های خود را انجام دهید میتوانید دوستان خود را به سیستم دعوت کرده و کسب درامد کنید.
شما ضمن اینکه خریدهای خود را از طریق سیستم بهینه ی ۷۰۳۰ انجام می دهید، با ارسال لینک دعوت خود (که حاوی کد معرف شماست) به دوستانتان از طرق مختلف، و ثبت نام آنها در سامانه، به شبکه مخاطبین ۷۰۳۰ می پیوندند و نیز از این موضوع مطلع خواهید شد. داشتن مدعو بیشتر به معنای کسب درآمد بیشتر است.
با ارسال لینک دعوت خود به دوستانتان که حاوی کد معرف شماست میتوانید با ثبت نام آنها در سامانه هفتادسی شغل دوم برای خود ایفا کنید و از ثبت نام و تعداد کسانی که از طریق شما دعوت شده اند مطلع خواهید شد .

آیا هفتاد سی قانونی است ؟
سایت ۷۰۳۰ مجوزهای نظارت بر کسب و کارهای دیجیتال وزارت صنعت، معدن و تجارت (Enamad)، مجوز مرکز ساماندهی زسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و مجوز انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی را دریافت کرده است.


دانلود برنامه هفتاد سی ۷۰۳۰ برای موبایل از :
Responsive image Responsive image Responsive image

   
Generic placeholder image
Generic placeholder image
Generic placeholder image
Generic placeholder image
Generic placeholder image
Generic placeholder image
Generic placeholder image

با سپاس و آرزوی موفقیت برای شما

شغل دوم